Výpočet BMI

25. srpna 2009 v 9:12 | StupidGirll |  Moje váhy a míry
Tohle jsem si vypočítala na stránce CLICK kterou má na blogu Fat princess mno a je to jako fakt super, vypočítá vám to tam všecko :-* (skoro)

BMI: 21.9
Co to znamená: Máte přiměřené BMI. Není vhodné pokoušet se o redukční dietu. Pokud trváte na mírném snížení váhy, omezte sladkosti a přidejte špetku pohybu. Omezování stravy a držení diet by vám spíše ublížilo, než pomohlo zhubnout.

Odhad tuku v těle je 21%
Co to znamená: U ženy je normální množství tuku v těle 18 až 30 procent. Do 35% u žen nad 50 let.

Ideální hmotnost by měla být kolem 57 kg
Obvod pasu by ideálně měl být kolem 67 cm
Podle ideální váhy máte nadváhu 2 kg.

Úplná přesnost tohoto výpočtu není možná. Záleží na tělesné konstrukci.

Co se z těchto čísel dá přibližně říct?
Váš obvod pasu je O.K. V souvislosti s nadváhou vám nehrozí zvýšené zdravotní riziko.

CELÝ ČLÁNEK click

Tipy pro vaše stravování:
Normálně, bez hubnutí byste denně měli sníst 9840 kJ, složených z 53 gramů bílkovin, 436 gramů sacharidů a 66 gramů tuků. Při takovém příjmu byste měli dlouhodobě udržovat svoji hmotnost a zdraví beze změn.
Vaše hmotnost je v normě, nehubněte. Jezte podle tady uvedených doporučení - jsou to doporučené výživové dávky pro zdravého člověka. Pokud máte pocit, že i tak musíte hubnout, přidejte cvičení, ale dodržujte uvedený přijem energie. Pomůže vám normalizovat činnost vašeho těla a je přiměřený vašemu věku, pohlaví a náročnosti práce.

Doporučení pro cvičení:
Cvičte třikrát týdně asi 45 minut při zátěži 144 úderů srdce za minutu. Svou tepovou frekvenci si v průběhu cvičení průběžně kontrolujte sporttesterem a udržujte ji na podobné úrovni co nejpřesněji. Toto zatížení je pro vás bezpečné a budete při něm hubnout.
Nepřidávejte si zátěž, i když by se vám zdálo, že ještě můžete. Intenzivnější cvičení by již nebylo pro hubnutí efektivní. Nezačínejte cvičit hned 45 minutovou hodinu. První cvičení stačí 5-10 minut, pak si postupně přidávejte délku tréningu asi po 5 minutách. Při takovém cvičení nebudete mít těžkosti s namoženými svaly - cvičíte tak, jak to má být.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Fat.Princess Fat.Princess | Web | 25. srpna 2009 v 11:00 | Reagovat

Hej promiň mi jestli jsem byla zlá!! to nee!! nechtěla jsem aby jsi přepisovala články, nebo mazala!! to vuuubec!! :'( a aby jsi přepisovala rubriku!! to se fakt omlouvám!! já jen že třeba mě štvalo, to heslo, že bych chtěla být jako...porcelánová panenka, aby se mě každej bál dotknout...Lehká, aby mě i vítr odnesl...Krásná, aby se klukům podlamovala kolena...DOKONALÁ.. tady jedině chci zdroj, pže sem to vymyslela... ale jinak tvůj blog mám fakt ráda.. já vím, že už to neděláš.. papa :-* a PROMIŇ a DĚKUJU!!! :)

2 Fat.Princess Fat.Princess | Web | 25. srpna 2009 v 11:31 | Reagovat

Jo ty problémy.. mno.. tak třeba tráva.. tak s tou sem měla vážnej problém.. pak ale sem s ní sekla, pže je to pěkný svinstvo a jak sem měla dojezd, sem se ždycky nejvíc přežrala a nakonec sem z 59 kg vážila 64.. :'( pak sem vážila 66 a teď 63.. :) Na začátku hubnutí mě chytla ana a nakonec mia.. http://wantbe-slim.blog.cz/0905/peace-not-love Ta byla krutá,a le z tej su taky venku.. :) začala sem hubnout nanovo a su OK.. :)

3 Fat.Princess Fat.Princess | Web | 25. srpna 2009 v 11:54 | Reagovat

Jo prosimtě.. jak děláš ty počítadla?? sem kdysi jedno udělala, ale už nemám páru jak se to dělá... :D

4 Fat.Princess Fat.Princess | Web | 25. srpna 2009 v 12:43 | Reagovat

nene.. já myslela počítadla na kg.. takový to kde máš počátečná aktuální a vysněnou.. :D :)

5 Fat.Princess Fat.Princess | Web | 25. srpna 2009 v 13:05 | Reagovat

jee-- už jsem to našla tak dobrýý.. ;) děkuju a paaa!! :-*

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama